عضو شورای هماهنگی مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: اطلاع‌رسانی درباره عملکرد منتخبین مردم در فراکسیون امید در مجلس و شورای شهر و بیان واقعیت‌ها از سوی منتخبان مردم می‌تواند به شکل‌گیری انتخاب‌ها در انتخابات پیش‌رو کمک کند.   الهه کولایی در گفت‌وگو با ایسنا-منطقه خراسان، در خصوص میزان موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات با توجه به روحیه یاس و ناامیدی که در میان مردم به دلیل عملکرد فراکسیون امید و دولت نسبت به آن ایجاد شده و تاکید برخی از اطلاح‌طلبان به انتخاب مشروط در انتخابات، اظهار کرد: در شرایط فعلی با توجه به تجربه انتخابات 92، 94 و 96 به نظر می‌رسد که دیدگاه‌های بسیار متفاوتی در میان فعالان سیاسی و چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب وجود داشته باشد که رسیدن به وحدت و اجماع در بین آنان نیازمند فرآیندی از گفت‌وگو و تبادل نظر است که در جریان قرار دارد.   وی افزود: در بین احزاب اصلاح‌طلب در رابطه با شیوه مواجه شدن با انتخابات پیش رو و در نظر گرفتن امکانات و محدودیت‌های موجود در روند برآورده کردن مطالبات مردم، دیدگاه‌های متفاوت وجود دارد و هریک استدلال خاص خود را ارائه و به نظر می‌رسد به این سادگی قابل جمع شدن و رسیدن به یکپارچگی و وحدت نظر نباشد.   عضو شورای هماهنگی مجمع زنان اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: همچنین اطلاع‌رسانی در رابطه با عملکرد منتخبین مردم در فراکسیون امید در مجلس و شورای شهر و بیان واقعیت‌ها از سوی منتخبان مردم می‌تواند به شکل‌گیری انتخاب‌ها کمک کند. 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اضافه کرد: به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط داخلی، منطقه‌ای و بین المللی قضاوت در رابطه با این جمع‌بندی زود است و فعالان سیاسی و حتی خود مردم می‌توانند در این زمینه به شکل‌گیری تصویری از آینده کمک کنند و در ایجاد آن سهمی داشته باشند که در یک روند تعاملی می‌تواند در ماه‌های پیش‌رو شکل بگیرد.
 کولایی بیان کرد: فراموش نکنید که سازوکار حاکم بر انتخابات مجلس در بسیاری از مناطق کشور به جز شهر های بزرگ تابع ملاحضات قومی، قبیله‌ای، منطقه‌ای و محله‌ای است و نمی‌توان به راحتی در رابطه با پیامدهای موضع‌گیری‌های سیاسی در این زمینه قضاوت کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.