مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: هیچ کمیسیونی حق ندارد درصد جانبازی شخصی را کم کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجت الاسلام حسین معصومی در برنامه نشست با فعالان شاهد و ایثارگر حوزه رسانه به مناسبت روز خبرنگار افزود: برای شرکت در کمیسیون باید جانباز پرونده احراز داشته باشد و برخی از جانبازان در ابتدایی که پرونده تشکیل شده فاقد پرونده احراز بودند.

وی با تاکید بر اینکه این موارد در حال رسیدگی است، بیان کرد: هر کجا که مشکلی در رابطه با بنیاد شهید ملاحظه کردید منعکس و پیگیری کنید، حتی بنده شخصا پیگیری لازم را انجام خواهم داد. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با توجه اینکه حقیقت گویی و نقد منصفانه با اعتراض متفاوت است، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید ناشی از عدم آگاهی ایشان برای پیگیری حقوقشان است که خبرنگاران برای اطلاع رسانی و آگاه سازی این قشر نقش موثری دارند.

حجت الاسلام معصومی تصریح کرد: وظیفه شما خبرنگاران در حوزه معرفتی و ترویج فرهنگ‌ ایثار و شهادت بسیار سنگین تر است و کوشش کنید اخبار بر اساس احساسات بیان و منتشر نشود تا مبادا موجب جریحه دار شدن احساسات افراد شود.

مدیر کل روابط عمومی بنیاد شهید نیز در این مراسم گفت: خبرنگاران زمینه ساز توسعه و تعالی کشور هستند و از نقد و نظر رسانه ها در جهت اصلاح روندها استفاده می شود.

علیرضا کریمیان افزود: انتقال مفاهیم ایثار و شهادت پس از گذشت ۳۰ سال از دوران دفاع مقدس با همکاری و مشارکت خبرنگاران میسر می شود تا همزمان با حفظ ارزش های خبری یاد و نام شهدا را نیز زنده نگه دارند.

گفتنی است در پایان این برنامه از تعدادی خبرنگاران شاهد و ایثارگر تقدیر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.