عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: علامه حاج شیخ محمدتقی بهلول گنابادی هیچ گاه دل بسته به دنیا نبود، چراکه دنیا را گذرگاه می‌دانست.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، آیت‌الله سیدمحمدرضا علم‌الهدی در مراسم چهاردهمین سالگرد ارتحال علامه بهلول گنابادی، اظهار کرد: این عالم جلیل‌القدر هرگز مالی را نزد خودش نگه نداشت و همیشه روزه بود و حتی در شکنجه‌گاه‌های مخوف دولت افغانستان روزه‌اش را ترک نکرد.

وی ادامه داد: امثال مرحوم بهلول گنابادی به واقع جهاد کرده و صبورانه زندگی کردند که کسی ندید، ولی عزتشان را دیدند.

وی با بیان اینکه زهد آن است که انسان دلش را در دنیا برای خدا خالص کند، اضافه کرد: علامه بهلول گنابادی هرگز از کاستی‌های روزگار خود شکایت نداشت و به معنای واقعی کلمه اعجوبه بود.

علم‌الهدی اظهار کرد: انقلاب اسلامی نتیجه روح بلند امام(ره) و انفاس قدسیه اولیای حق نظیر بهلول گنابادی و خون رنگین شهدای عزیزمان بوده و این انقلاب تاکنون زنده نگه داشته شده و حتی استکبار جهانی را نیز به وحشت انداخته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این مملکت در امن و امان می ماند، پناه بردن به مکتب اهل بیت(ع) و آشنایی نسل جوان با روحیات عالمان جلیل‌القدری همچون بهلول گنابادی این انقلاب اسلامی را مقاوم‌تر می‌کند.

هنچنین حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب امام جمعه گناباد نیز در این مراسم گفت: علامه حاج شیخ محمد بهلول گنابادی عالم مجاهد و مبارزی بود که در مقابل رژیم طاغوت جان بر کف ایستاد و در این مسیر مدت 27 سال در زندان به سر برد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.