قائم مقام رئیس شعبه انجمن خوشنویسان ایران در مشهد روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: کارگاه و نمایشگاه خوشنویسی "سرمشق عشق" از امروز با حضور ۱۲ نفر از استادان این انجمن برگزار می شود.

حسین قائمی کرمانی افزود: انوشیروان فروغی، فرهاد شیرخانی، محسن عبادی، سید محمد موسوی نسب، حسن صالحیان، علی احسان پور، معصومه سیدحسینی، طاهره عباسی و  فاطمه فیضی از جمله استادانی  هستند که در این کارگاه حضور یافته اند.

وی اضافه کرد: این استادان آثاری با خطوط نسخ و ثلث و با موضوع هفته ولایت را خلق می کنند و در نهایت ۳۵ اثر خلق شده آنان در قالب نمایشگاهی در محل فرهنگسرای غدیر به نمایش درمی آید.

قائم مقام رئیس شعبه انجمن خوشنویسان ایران در مشهد گفت: نمایشگاه آثار منتخب این کارگاه در نگارخانه غدیر تا ۱۴ مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ در نوبت صبح و از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در نوبت عصر در محل فرهنگسرای غدیر برپا می شود.

حسین قائمی کرمانی افزود: در خراسان رضوی ۳۰ نفر دارای مدرک استادی در شاخه های مختلف خوشنویسی هستند که معادل مدرک دکتری دانشگاه محسوب می شود و این تعداد  ۱۰ درصد از استادان خوشنویسی ایران را شامل می شود.

هفته امامت و ولایت از ۲۰ مردادماه همزمان با روز عرفه آغاز می شود و تا ۲۹ مرداد ماه همزمان با عید غدیر خم ادامه می یابد.

۷۴۸۹/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.