معاون امور دهیاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ما کارمندان مردم هستیم نه کارمندان دولت؛ ۳۷ هزار مجوز دهیاری در کشور صادر شده است و شخصا نمی‌توانم به تمام آن‌ها رسیدگی کنم.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، معاون امور دهیاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در نشست دهیاران شهرستان نیشابور و فیروزه که در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد؛ عنوان کرد: باید متغیرهای زندگی را به‌روز کرد؛ فراموش کنید تا یاد بگیرید.

سعیدرضا جندقیان ادامه داد: در دنیای تغییرات مستمر تنها یادگیرندگان هستند که زندگی را به ارث خواهند برد. نباید تپه زندگی را تا بالا برویم ولی در نهایت سر بخوریم.

وی بیان کرد: انسان‌ها ۴نوع هستند، گروه اول منبع آفرینند؛ این افراد تحولات را از هیچ، خلق می‌کنند. گروه دوم کسانی هستند که تحولات را کنترل می‌کنند. گروه سوم با آخرین تحولات زندگی می‌کنند و اما گروه چهارم کسانی هستند که در مقابل تحولات مقاومت می‌کنند که افراد جاهلی هستند.

جندقیان گفت: ما کارمندان مردم هستیم نه کارمندان دولت؛ 37 هزار دهیاری دارای مجوز هستند و شخصا نمی‌توانم به آن‌ها رسیدگی کنم، باید سلسله مراتب را بیاموزید و به آن عمل کنید تا به درخواست همه رسیدگی شود.

وی بیان کرد: در دوره پنجم شوراها ۷۲ درصد دهیاران ابقا شدند و نمی‌توان گفت دهیاری امنیت شغلی ندارد.

جندقیان ضمن اشاره به اهمیت ایجاد تحول در دهیاری‌ها تصریح کرد: فکر نکنید تمام دنیا گل و بلبل است؛ ترمز اصلی توسعه روستاهای ژاپن پارتی بازی است.

معاون امور دهیاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ایران می‌تواند در تامین امکانات آب و برق و گازی روستاهایش رتبه نخست را در دنیا داشته باشد؛ خود کفایی به معنای نیاز دیگر افراد به شماست.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.