معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد در واکنش به حاشیه نشست خبری امروز شهردار مشهد، بیانیه‌ای منتشر کرد.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، مهدی زارعی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد در واکنش به حاشیه نشست خبری امروز شهردار مشهد، ضمن عذرخواهی از خبرنگاران بیانیه‌ای به شرح ذیل منتشر کرد:
«گاهی تقدیر بر آدمی چندان سخت می‌گیرد که عنان از کفت رها می‌شود و آن‌چه در دل نیست بر زبان می‌آید و موجب شرمساری می‌گردد. 
می‌دانم دوستان و عزیزان خبرنگارمان رنجیده‌خاطرند از سهوی که روی داده است. قصدم نه تطهیر رفتار نکوهیده‌ام، که بنیان بهانه‌ای‌ست که سرنوشت به شیوه‌ی آزمون بر رفتار من نوشت. فرزند کوچکم را در بند بیماری فکند و مرا عاجز از همیاری و درمان وی وا نهاد تا رنج پدری و اندوه ناتوانی بر من غالب شود و آن پیش آید که نباید... .
لذا بدین‌وسیله از خبرنگاران، شهردار محترم و همه‌ی دوستان خدمتگزار در جامعه‌ی مطبوعات کشور که هماره دل در گرو نشر آگاهی و توسعه وطن دارند، پوزش می‌طلبم که آدمی محل خسران است و اشتباه. صمیمانه‌ترین عذر مرا بپذیرید و مرا عفو نمایید».
تماس تلفنی شهردار مشهد با معاون فرهنگی خود در نشست خبری امروز که در حالت «بلندگو» صورت گرفت، باعث به کاربردن عباراتی دور از شأن جلسه شد که اعتراض خبرنگاران حاضر در جلسه و اصحاب رسانه را در پی داشت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.