نشست خبری امروز شهردار مشهد با حاشیه‌های توهین‌آمیز از سوی معاون فرهنگی وی به خبرنگاران همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، صبح امروز -سه‌شنبه 18تیرماه - nv نشست خبری شهردار مشهد حین برگزاری جلسه یکی از خبرنگاران به انتقاد از معاون فرهنگی شهردار پرداخت  و گفت: متاسفانه آقای زارعی جوابگوی خبرنگاران نیست و زمانی که اقدام به هماهنگی برای صحبت با وی می کنیم، همین که متوجه می‌شوند خبرنگار هستیم تلفن خود را به دیگران می دهند و از مصاحبه طفره می‌روند.

محمدرضا کلایی، شهردار مشهد در واکنش به‌این انتقاد، تعجب کرد و گفت: قطعاً تذکرات لازم به‌ایشان داده خواهد شد.

 کلایی سپس به‌خبرنگاران گفت: برای بررسی صحت این مسئله تماسی با وی می‌گیریم تا ببینیم جوابگو هستند یا خیر، که خبرنگاران در جواب وی گفتند: مشخص است که جواب شما را خواهد داد، بنابراین با موبایل یکی از خبرنگاران اقدام به‌این کار کنید.

خبرنگار رسانه معترض به‌عملکرد معاون فرهنگی با وی تماس گرفت و با جوابی از جانب معاون فرهنگی مواجه نشد.

در نهایت خبرنگاران از شهردار خواستار تماس شدند و همین که شهردار اقدام به برقراری تماس کرد (تلفن روی بلندگو بود)، معاون فرهنگی پاسخ داد که با خنده حضار مواجه شد و شهردار نیز از این موضوع متعجب شد.

شهردارمشهد خطاب به معاون خود این اعتراض را به‌گوش وی رساند که او نیز عصبانی شده و گفت: زمانی که من در جلسه هستم چگونه پاسخ خبرنگار را بدهم، در جلسه حتی جواب تماس زن و فرزند خود را نمی‌دهم و پس از بیان این مطالب اقدام به استفاده از لفظ زشت و به دور از ادب می کند.

اما این پایان ماجرا نبود و گفتگو به اینجا رسید که شهردار مشهد مجبور شد تماس را قطع کند اما به‌خبرنگاران قول پیگیری این موضوع را داد و البته از اینکه بدون در جریان گذاشتن معاونش صدای او را روی بلندگو گذاشته بود ابراز پشیمانی کرد و گفت: حقوق وی را رعایت نکردم و باید به‌ او می‌گفتم که موبایل ام روی بلندگو است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.