با حضور قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی، اعضای شورای سیاست‌گذاری و جمعی از مدیران رسانه استان از پوستر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام آستان قدس‌رضوی در این مراسم، با بیان این‌که کار ارزشمندی صورت گرفته و خوشحال کننده است، اظهار کرد: ویژگی فراتر از تمایلات و نگاه‌های سیاسی که برای جشنواره مطرح شد، درخور توجه است.

وی ادامه داد: نکته مهم این است همه افراد دلسوز انقلاب و دل‌بسته به پیشرفت انقلاب در کنار هم قرار می‌گیرند و تلاش می‌کنند انقلاب مراحل مهمش را خصوصاً در شرایطی که الآن در آن قرار گرفتیم، طی کند؛ امروز برای پیش بردن سریع‌تر اهداف انقلاب، بیش از گذشته به اشتراک نظر و وحدت رفتار نگاه می‌کنیم و در کنار آن، به این نگاه که سرمایه‌های انقلاب در چارچوب انقلاب، ذیل اهداف انقلاب مشترک بشوند، تشریک مصائی داشته باشند و اهداف انقلاب را پیش ببرند، توجه داریم.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: شرایط موجود در دنیا این را به عنوان تکلیف بر ما دیکته می‌کند که بیش از گذشته باید به این امر توجه داشته باشیم و اگر بخواهیم تمام توانمندی و سرمایه‌های داخلی را هم‌راستا و هم‌جهت قرار دهیم و بردار پیش برنده و جهشی داشته باشیم، همه نیروها باید ذیل باورها، اهداف و اصول انقلاب حرکت کنند و این حرکت را رقم بزنند

وی یادآور شد: آستان قدس رضوی بر اساس همین نگاه که در آن وجود دارد، به‌طورجدی معتقد است محضر و دستگاه امام رئوف بستری برای رقم خوردن این اتفاق است که همه نیروهای مؤمن به انقلاب به این دستگاه تعلق دارند، آستان قدس رضوی نه‌تنها باید در این حوزه حضور فعال داشته باشد بلکه معتقد است باید نقش و سهم بزرگ‌تری از سایر مجموعه‌ها ایفا کند.

خاکسار با بیان این‌که کمک کردن، در اختیار بودن و تلاش برای پیش برد اهداف انقلاب را وظیفه خود می‌دانیم، افزود: جشنواره رسانه‌ای ابوذر جهت و حرکت سیاسی مثبتی است که با نگاه سیاسی درست مسیرش را ادامه می‌دهد، اگر درست اتفاق بیفتد، سبب تقویت باور، اعتماد و افزایش اعتماد دوستان و دلسوزان انقلاب و همچنین رعب و وحشت بیشتر دشمن می‌شود.

در ابتدای این مراسم، محسن نصرپور، رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره ابوذر خراسان رضوی، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، با بیان این‌که سه سال برگزاری این جشنواره در استان، تجربه گران‌سنگی را رقم زد، اظهار کرد: نقطه قوت این جشنواره، قرار گرفتن تمام اصحاب رسانه در خدمت انقلاب اسلامی، بدون نگاه سیاسی در کنار هم و جشنواره بود.

عباس محمدیان، مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نیز با بیان این‌که بسیج رسانه حدود 7 سال است در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب تشکیل شده است، گفت: 3 سال است در خراسان رضوی که دومین قطب رسانه کشور است و در سطح کیفی الف کشور همچون نگینی می‌درخشد، جشنواره ابوذر شکل گرفت تا بتواند بخشی از خلأهای صنفی را پوشش دهد.

وی با بیان این‌که جشنواره ابوذر با شعار فراجناحی در سه سال گذشته، کارنامه درخشانی از خود به‌جا گذاشته است، خاطرنشان کرد: امروز در تقویم همه فعالان رسانه استان، جشنواره ابوذر ثبت‌شده است.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی از ایفای نقش همه سلایق سیاسی که ذیل پرچم انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند، در جشنواره خبر داد و افزود: امیدوارم با نقش‌آفرینی آستان قدس رضوی، برکات این مجموعه نیز شامل حال جشنواره شود.

وی یادآور شد: به بیان هیأت داوران و افراد شرکت‌کننده، سطح جشنواره خراسان رضوی فراتر از استان بوده و آن به‌واسطه ذکاوت، توانایی و علم اصحاب رسانه در حوزه تخصصی خود بوده است؛ امیدواریم این سند افتخار در حوزه رسانه که برای استان به ارمغان آمده، روزبه‌روز رو به رشد باشد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.