وزیر راه و شهرسازی عصر شنبه از بخش های مختلف فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد باقر قاسم‌زاده در جریان این بازدید گفت: فاز دوم پروژه عظیم محوطه‌سازی مقابل پایانه‌های پروازی فرودگاه بین‌المللی شهیدهاشمی‌نژاد مشهد با مساحت حدود هفت هکتار، با سرعت و پیشرفت قابل قبول در حال اجراست.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی افزود: این پروژه با هدف ساماندهی و بهسازی این محوطه، زیبا سازی محیط، ساماندهی توقفگاه روباز، یکسان سازی معابر و رفاه حال مسافران و زائران با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال از شهریور ماه پارسال آغاز شده که مرداد ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: اجرای هشت هزار متر مربع کف پوش، پنج هزارمتر مکعب بتن‌ریزی، هفت هزار تن قلوه ریزی، سه هزار متر مربع سنگفرش پیاده روها، ۱۰ هزار متر کابل کشی و ۲ هزار متر جدول گذاری از جمله اقدامات در حال انجام در این پروژه است.

وی همچنین از اعزام زائرین خانه خدا از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد خبر داد و گفت: پروازهای حج این فرودگاه از ۱۷ تیر ماه امسال آغاز می‌شود و طی این پروازها ۱۰ هزار و ۶۰۰ زائر در قالب ۷۵ کاروان از استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

قاسم زاده افزود: خدمت رسانی شایسته به مسافران و زائران اولویت اصلی مدیران فرودگاه مشهد است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

در این بازدید محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در جریان روند خدمت رسانی این فرودگاه به زائران و مسافران قرار گرفت و پس از بازدید از پایانه پروازهای داخلی این فرودگاه، مشهد را به مقصد تهران ترک کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.