معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: «سه‎شنبه‎های بدون خودرو» از مرحله شعار به عمل درآمد و امیدواریم پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو به سایر روزهای هفته نیز انتقال پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی زارعی در حاشیه مراسم "پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو" و رکاب زدن مسیر بولوار ملک‌آباد تا میدان شهدا که با حضور اعضای شورای شهر مشهد و مدیران شهرداری مشهد برگزار شد، با بیان اینکه این برنامه در راستای عملی کردن شعار «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» و استفاده از دوچرخه انجام شده است، خاطرنشان کرد: در حرکت نمادین امروز مسیر میدان ملک‌آباد تا میدان شهدا رکاب زده شد.

وی به مزایای استفاده از دوچرخه اشاره کرد و افزود: استفاده از دوچرخه باعث می‌شود، حجم بزرگی از حضور خودروها در سطح خیابان حذف شود و از میزان ترافیک شهر کاسته شود. از اتفاقات ناگوار و تصادفات به میزان قابل توجهی کاسته می‎‌شود. رسیدن به محل کار با دوچرخه منجر به ایجاد نشاط اجتماعی می‎شود و به سلامتی جسم و روان آنها منجر می‌شود. 

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اضافه کرد: امروز صحنه زیبایی در این هم‌رکابی شاهد بودیم. از همکاران در معاونت فرهنگی اجتماعی، تربیت بدنی سلامت که زیرساخت‌های این برنامه را ایجاد کردند، تشکر می‎کنم و امیدوارم این برنامه از سه‎شنبه‎ها به سایر روزهای هفته نیز انتقال پیدا کند. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.