دبیر و سخنگوی هیات فوتبال خراسان رضوی تاکید کرد: هیچ مجموعه‌ای با عنوان آکادمی در استان خراسان رضوی مجوز فعالیت ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محسن حیدری در این خصوص افزود: استفاده باشگاه‌ها و مدارس فوتبال از عنوان آکادمی غیرقانونی است و مجوزهایی که تاکنون صادر شده با عنوان مدارس فوتبال یا فوتسال بوده است.

وی تصریح کرد: هیچگونه مجموعه و مدرسه فوتبالی در سطح استان مجاز به استفاده از عنوان آکادمی نیست و هرگونه اقدام خلاف مقررات، می‌تواند برای مدیران باشگاه‌ها و مدارس فوتبال مشکلاتی به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: درحال حاضر و طبق اساسنامه مصوب فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران که به هیات‌های فوتبال استان‌ها نیز ابلاغ شده است، سه گروه شامل هیات‌های فوتبال استان، باشگاه‌های لیگ برتری (بزرگسالان) و باشگاه‌های لیگ دسته یک(بزرگسالان) می‌توانند برای اخذ مجوز آکادمی اقدام کنند که البته باید امکاناتی همچون مجموعه ورزشی، خوابگاه، سالن آموزشی و ... داشته باشند.

دبیر و سخنگو هیات فوتبال خراسان رضوی افزود:طبق این اساسنامه، در استان خراسان رضوی تنها باشگاه‌های پدیده و فرش‌آرا می‌توانند برای راه‌اندازی آکادمی درخواست بدهند که هنوز اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است.

حیدری با بیان اینکه مجوز اکادمی هیات‌های فوتبال استان‌ها با هدف توسعه کمی و کیفی فوتبال پایه بوده و از سن ۶ تا ۱۳ سال را در بر می‌گیرد، گفت: چند استان مانند خوزستان در این زمینه فعال هستند و هیات فوتبال خراسان رضوی نیز راه‌انداری آکادمی را در برنامه دارد و یقینا با برنامه‌ریزی انجام شده و با بهره‌گیری از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای موجود می‌توانیم در جهت رسیدن به اهداف عالی فوتبال پایه در سطح استان، گام‌های مثبتی برداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.