فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از تجمیع خطوط 110 شهرستان به مرکزیت استان با هدف چابک‌سازی و یکسان‌سازی خدمات به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، سرهنگ حسین دهقانپور در تشریح این خبر گفت: تجمیع خطوط 110 به مرکزیت استان از تاریخ 98/02/16 با هدف یکسان سازی خدمات، پاسخگویی مطلوب و تکریم شایسته شهروندان انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان در زمان تماس با  110 اپراتورهای مستقر در مرکز استان پاسخ داده و همکاران بلافاصله مراتب را جهت حضور پلیس به شهرستان ابلاغ می نمایند که لازم است باعنایت به این که طرح چند روزی بیشتر از اجرای آن نمی‌گذرد نکاتی را در زمان تماس با 110 ازجمله بیان نام شهرستان، آدرس دقیق و در صورت اطلاع نام یگان حوزه استحفاظی به جهت تسریع اعلام تا گشت های 110 سریعتر در محل حاضر و خدمت رسانی کنند.

سرهنگ دهقانپور تاکید کرد: رضایت مندی و اعتمادسازی از اهداف نیروی انتظامی است و امیدوارم بتوانیم با کمک و همدلی و مشارکت شهروندان امنیت پایداری را درسطح شهرستان رقم زده ضمن این که شماره تلفن دفتر نظارت همگانی پلیس 197 آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان در رابطه با عملکرد پلیس می باشد چرا که مبنای تصمیم گیری‌ها و برنامه ریزی‌ها نظرات شهروندان محترم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.