آرزو حیدریان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ششمین جشنواره زنان، اشتغال و سلامت با محور آثار صنایع دستی بانوان شهرستان آق قلا به نام 'ناب' به همت شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی برگزار شده است.
وی اضافه کرد: این جشنواره در قالب 30 غرفه از ابتدای ماه مبارک رمضان در پارک مینیاتوری مشهد برپا شده است و در صورت استقبال مردمی تا پایان ماه رمضان از ساعت 17عصر تا 24 شب ادامه خواهد داشت.
رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: در نمایشگاه مزبور تولیدات و صنایع دستی زنان آق قلا در زمینه های گلیم بافی، دوزندگی، سوزن دوزی، لباس و غذاهای محلی ارائه می شود تا به بانوان منطقه آق قلا که به خاطر رخداد سیل نتوانستند تولیدات خود را به فروش برسانند کمکی شده باشد.
حیدریان افزود: شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی پیش از این نیز در قالب پویش 'مهربانی مردم برای مردم' در کمک به سیل زدگان گلستان نقش موثری داشته است تا جایی که توسط استاندار خراسان رضوی به عنوان معین شهرستان آق قلا انتخاب شد و بدین منظور تفاهمنامه ای بین علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی و معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به امضا رسید.
شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین زنان سلامت خراسان رضوی که اکنون بیش از هزار عضو دارد برای نخستین بار در کشور از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است.
شهرستان آق قلا در شمال گرگان بین جنگلهای جنوب و بیابانهای شمال استان گلستان واقع شده است به طوری که بخشی از مساحت این شهرستان را دشت و مراتع و بخش دیگر آن را بیابان شوره زار تشکیل می دهد.
بخش عمده ای از این شهرستان در بهار امسال بر اثر طغیان رودخانه گرگان رود به زیر آب رفت.
1922/3027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.