به گزارش ایرنا، مسعود رنجبر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روستاهای 'زرنوخ' و 'آلی' در این شهرستان افزود: به برکت جمهوری اسلامی ایران، طرحهای زیرساختی مهمی در روستاهای مه ولات در دست اجراست که با تکمیل آنها ، تحول بزرگی در این منطقه ایجاد خواهد شد.
وی بر لزوم اهتمام بیشتر مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان به شناسایی مشکلات تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولان باید با ارایه راهکارهای اصولی و اساسی برای رفع مشکلات موجود در روستاها اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی گفت: با مشارکت و همراهی دستگاههای اجرایی در روستای 'زرنوخ' 23 میلیارد و 679 میلیون ریال و در روستای 'آلی' 36 میلیارد و 378 میلیون ریال برای ایجاد زیرساخت های مناسب در سر فصل های مختلف هزینه شده است.
رنجبر افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام روستاهای مه ولات از امکانات عمرانی و زیرساختی از جمله آب، برق، گاز، تلفن، راه و بهداشت بهره مند هستند و تمام تلاش ما برای ماندگاری جمعیت در روستاها و توسعه خدمات است.
وی اظهار داشت: با توجه به کمبود منابع مالی و مشکلات اقتصادی، دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به روستاها دارد و از تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای ایجاد زیرساخت های توسعه در مناطق محروم استفاده کرده است.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7079/9878 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.