ابراهیم نصری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح امروز چهارم اردیبهشت ماه بارش پراکنده برف در مسیرهای جاده ای شهرستانهای بینالود، کلات و قوچان گزارش شد که هم اکنون قطع شده اما بارش برف و پدیده مه گرفتگی در بزرگراه باغچه -تربت حیدریه ادامه دارد که در محدوده گردنه های رباط سفید ، خماری و سبز از شدت بیشتری برخوردار است.
وی ادامه داد: بارش باران نیز مسیرهای جاده ای شهرستانهای تربت حیدریه، بینالود، مشهد، کلات، سرخس، تایباد، تربت جام و زاوه را لغزنده کرده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی همچنین گفت: راه ارتباطی روستاهای سنگانه، قره تیکان، قلیچ آباد، چهچهه، برجنگل و تقی آباد در شهرستان کلات در پی بارشهای دیروز بسته شده است.
وی افزود: مسیر نیشابور به روستاهای چهارباغ و طاغون و راه روستایی مزداوند به سد دوستی نیز به علت تخریب آب نمای روستای پسکمر و راه روستاهای شوریجه سفلی و شورقلعه به علت طغیان کشف رود در شهرستان سرخس بسته شده اند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی موج جدید بارشها که از جمعه گذشته آغار شده همچنان به شکل بارش پراکنده برف و باران سراسر استان به ویژه مناطق شمالی را تا پایان هفته جاری تحت تاثیر قرار خواهد داد.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.