با حضور رئیس و معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دو سامانه الکترونیکی این دانشگاه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم گفت: افزایش کاربری و سهولت در ارائه خدمات از مهمترین اهداف ایجاد سامانه های الکترونیکی است.

محمد رضا دارابی افزود: با ایجاد سامانه‌های الکترونیکی علاوه بر کاهش نیاز به نیروی انسانی در هزینه‌ها نیز به شکل چشمگیر صرفه جویی می‌شود.

وی اظهار داشت: نحوه استفاده از این سامانه ها باید به شکل عملی و تئوری در قالب دوره های آموزشی به کاربران آموزش داده شود.

حسن منفرد مدیر پشتیبانی این دانشگاه نیز گفت: ایجاد فضای رقابتی و شفاف و نظارت آسان دستگاه‌های متولی بر خریدها از جمله مزایای این سامانه های الکترونیکی است.

وی افزود: سامانه تدارکات الکترونیک دولت به تمام واحدهای زیرپوشش ابلاغ شده و بر اساس آن از این پس خریدهای استعلامی و مناقصه ای باید از طریق این سامانه انجام شود.

وی با اشاره به مزایای سامانه درخواست کالا و خدمات که با تلاش واحدهای انبارداری، تدارکات، حسابداری و فناوری اطلاعات و پشتیبانی دانشگاه طراحی شده است، اظهار داشت: پیش از این خرید کالا، خدمات و دریافت کالا از انبارها به صورت سنتی و دستی انجام می گرفت که از این پس از طریق این سامانه انجام می شود.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با دارا بودن بیش از 9 هزار دانشجو و حدود 23 هزار کارمند بهداشتی و درمانی قطب پزشکی شمال شرق کشور به شمار می رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.