رئیس شورای اسلامی شهر مشهد روز دوشنبه در نشست علنی این شورا گفت: بیش از 20 سال است که 76 نفر از شهروندان مشهد با مشکلات قانونی ناشی از فوت مالک اصلی یک قطعه زمین در خیابان هاشمیه 62 این شهر مواجه هستند.
محمد رضا حیدری افزود: با تصویب این لایحه مشکل 20 ساله ساکنان و 20 هکتار از اراضی قولنامه ای در این منطقه برطرف می شود.
رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این باره گفت: طبق این مصوبه به شهرداری مشهد اجازه داده شد نسبت به دریافت ثمن ناشی از فروش سهم خالص خود به صورت بلوک و یک قطعه مفروض شش دانگ از املاک قولنامه ای واقع در محدوده پلاکهای ثبتی 11 فرعی از 186 اصلی بخش 10 مشهد و 44 فرعی از باقیمانده 186 اصلی 10 مشهد موسوم به اراضی هاشمیه 62 به مساحت 20 هزار و 706 متر مربع بر مبنای نظر کارشناسان رسمی دادگستری اقدام کند.
محسن حسینی پویا افزود: سهم شهرداری از این اراضی بابت ارائه خدمات و معابر پنج هزار و 418 متر مربع است و شهرداری مشهد موظف است مفاد این مصوبه را به شیوه مقتضی منتشر و اعلام عمومی کند.
تصویب لایحه قرارداد احداث، راه اندازی و بهره برداری از بوستان 88 هکتاری طرق، تصویب لایحه آئین نامه نحوه شناسایی و جمع آوری متکدیان و تصویب لایحه تحصیل حریم بزرگراه آزادی در محور خاتم از دیگر مصوبات جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد بود.
1922/7505
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.