مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی از اجرای موفقیت آمیز طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی در استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، شکوه میرشاهی با اعلام این خبر گفت:  طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی یکی از طرح‌های بسته اشتغال دولت که با پیشنهاد این استان در کل کشور طی دو سال گذشته اجرایی شده است.

وی افزود: این طرح که با هدف آموزش به کارجویان در محیط های واقعی کار اجرا می شود؛  نقش مهمی در عرضه نیروی کار مهارت دیده به بازار کار دارد و در سال 97 به مانند سال قبل آن به شکل موفقیت آمیزی اجرا شد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی اظهار داشت در سال گذشته تعهد استان در این طرح 4155 نفر و در سال 96 تعهد استان 3800 نفر مهارت آموز تعریف شد بود که به ترتیب عملکرد استان 4147 نفر و 3629 نفر بوده است که بدین ترتیب 99.8 درصد و  96 درصد از تعهد استان محقق شد.

میرشاهی تصریح کرد: یکی از دلایل بهبود وضعیت استان و افزایش تعداد مهارت آموزان رفع دغدغه کارفرمایان در خصوص قوانین کار و تأمین اجتماعی بود که در سال گذشته با تفاهمی که بین اداره کار، تأمین اجتماعی، اصناف و استانداری منعقد گردید  این دغدغه برای واحدهای پذیرنده رفع شد.

وی خاطر نشان کرد: در سال 98 نیز این طرح با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت و خراسان رضوی قادر است تعهداتی به مراتب بیشتر از سال های گذشته را محقق سازد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی از تمامی کارفرمایان دعوت کرد در این طرح ملی و تکلیف اجتماعی که نیروهای فاقد مهارت را به نیروی کار مهارت دیده برای بازار کار استان و کشور تبدیل می کند؛ حضوری فعال داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.