جواد بلندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مصرف گاز 'سی ان جی' در سال گذشته در مقایسه با سال قبل آن چهار درصد رشد داشت افزود: پارسال روزانه 262 هزار مترمکعب گاز 'سی ان جی' از طریق 32 جایگاه عرضه سوخت در منطقه تربت حیدریه توزیع شد.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه نیز گفت: در پی اعلام تغییر شرایط جوی و احتمال آب گرفتگی و سیلاب در شهرهای استان خراسان رضوی و به خصوص شهرستان تربت حیدریه، مدیر منطقه به اتفاق اعضای ستاد بحران از مسیل رودخانه و تاسیسات انبار نفت بازدید میدانی کردند.
علی نیرویی افزود: همزمان با این اقدام، همکاران واحدهای فنی و مهندسی، بهداشت، ایمنی و محیط زیست، آتش نشانی و تامین و توزیع و بازرگانی منطقه تمهدیدات لازم در خصوص مواجهه با خطرات احتمالی ناشی از آب گرفتگی را پیش بینی کردند.
وی تعداد جایگاههای عرضه سوخت اعم از بنزین و سی.ان.جی در منطقه تربت حیدریه را 56 جایگاه عنوان و بیان کرد: از این تعداد، 32 جایگاه به عرضه سوخت سی.ان.جی اختصاص دارد که ظرفیت عرضه آنها افزون بر 21 هزار کیلوگرم در ساعت است و موجب اشتغالزایی مستقیم برای 100 نفر شده است.
نیرویی گفت: عرضه سوخت سی.ان.جی در سطح منطقه توسط 79 دستگاه دیسپنسر(توزیع کننده) و 158 نازل فعال صورت می گیرد.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه، شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات، زاوه، گناباد، رشتخوار، بجستان، خواف، کاشمر و خلیل آباد را زیر پوشش خود دارد.
منطقه تربت حیدریه دارای 59 جایگاه اختصاصی و فروشندگی سکودار، 9 فروشندگی داخل اتاقک، 200 فروشندگی تعاونی روستایی و همچنین 32 جایگاه فعال عرضه CNGاست.
ناوگان حمل و نقل منطقه تربت حیدریه هم دارای 174 نفتکش شامل 110 دستگاه تریلر و 54 دستگاه 10 چرخ و 10 دستگاه شش چرخ است.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
1922/7079/6121
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.