ابراهیم نصری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت که با موضوع سیل و بارندگیهای شدید در استان مواجه بوده ایم نیروهای اداره کل راهداری با 327 دستگاه انواع ماشین آلات این اداره و 510 نفر نیرو به همراه 171 دستگاه ماشین آلات بخش خصوصی در طول راههای استان مشغول به فعالیت بوده اند که این فعالیتها همچنان ادامه دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی درخصوص آخرین وضعیت سیل خراسان رضوی نیز گفت: پس از بروز سیلاب اخیر در استان به ویژه شهرستان کلات بلافاصله با هماهنگیهای صورت گرفته جلسه شورای هماهنگی برگزار و کار با ارسال تجهیزات و امکانات آغاز شد تا راههای فرعی و روستایی بسته شده باز و تردد در آنها برقرار شود.
نصری افزود: در آخرین گزارش به دست آمده از اقدامات همکاران راهدار، راههای فرعی تربت جام – سمیع آباد در حوزه شهرستان تربت جام، کلات – درگز در حوزه کلات و چاپشلو – کلات در حوزه درگز باز گشایی شده و تردد در آنها در جریان است.
وی ادامه داد: همچنین بارشهای دو روز گذشته موجب انسداد 29 راه روستایی شد که هشت مورد آن بازگشایی شده است و پس از فروکش کردن سیلابها بقیه محورها با تلاش راهداران بازگشایی خواهد شد.
بر اساس اخطار اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ایجاد رواناب، وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها در بیشتر مناطق استان از اوایل وقت روز یکشنبه 25 تا عصر سه شنبه 27 فروردین ماه جاری محتمل است.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.
1922/3221
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.