مهدی رحمتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین میزان خسارتها به بزرگراه سبزوار- شاهرود در محدوده شهرستان داورزن، روستای صدخرو و روستای مهر و محور سبزوار - بردسکن و راههای روستایی وارد آمده است.
وی اضافه کرد: خسارت وارد آمده به راههای شهرستان سبزوار و داورزن هم شامل پلها، آبنماها، بدنه راهها و آسفالتها بوده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار گفت: در این مدت در مواردی وقوع سیل موجب بسته شدن موقت راهها شد که بلافاصله عوامل راهداری با بسیج امکانات و تجهیزات راههای بسته را باز و مشکل را برطرف کردند تا در تردد خودروها خلل زیادی ایجاد نشود.
رحمتی افزود: با توجه به حجم بسیار زیاد طول راههای شهرستانهای سبزوار و داورزن امکانات و تجهیزات راهداری در هنگام مواجهه با بحران کافی نیست و این حوزه نیازمند تقویت امکانات و تجهیزات راهداری است.
وی ادامه داد: بر اثر بارشهای اخیر پنج کیلومتر ابتدایی بزرگراه سبزوار- شاهرود در محل ورودی به محدوده استان خراسان رضوی دچار مشکل شده است و چون این محل فاقد پل و آبرو است پیش بینی می شود با اولین بارش شدید باران دوباره مشکلاتی برای این محور ایجاد شود.
رحمتی گفت: از وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور می خواهیم در این باره تدابیر لازم را اتخاذ کنند و بهسازی این مقطع از مسیر را در اولویت قرار دهند.
شهرستان سبزوار 300 کیلومتر بزرگراه، 350 کیلومتر راه اصلی، 250 کیلومتر راه فرعی و هزار و 200 کیلومتر راه روستایی و راه دسترسی دارد.
مرکز این شهرستان در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
1922/8145/7495
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.