غلامعباس بهرام نیا پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر تردد در مسیر یاد شده در حال انجام است و هیچ مشکلی وجود ندارد و سیلاب به این منطقه وارد نشده است.
وی تاکید کرد: همچنین تمامی جاده های اصلی، ترانزیتی ، بزرگراه ها و آزاد راهها و مسیرهای اصلی استان بازهستند و تردد در همه مسیرها صورت می گیرد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به وضعیت سیلاب در برخی حوضه های آبریز دز و کرخه گفت: جز 12مسیر روستایی هیچ مسیر مسدودی نداریم هر چند که این مسیرها نیز کاملا زیر اب نرفته اند اما برای جلوگیری از خطرات احتمالی مسدود شده اند و مسیرهای جایگزین اطلاع رسانی شده است.
وی گفت: وضعیت جاده های استان در روزهای آینده را نمی توان پیش بینی کرد چرا که همه چیز به میزان خروجی سدها و بارشهای پیش رو بستگی دارد.
همچنین رییس پلیس راه خوزستان در این خصوص توضیح داد: مسیر اندیمشک -شوش - اهواز باز است و تردد از آن به خوبی صورت می گیرد.
سرهنگ رضا دولتشاهی توضیح داد: در حال حاضر نیروهای عملیاتی به منظور پیشگیری از هر نوع حادثه احتمالی مشغول ایجاد سیل بند در اطراف جاده هستند ولی هم اکنون هیچگونه مشکلی در این محور وجود نداد.
7164/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.