شهردار منطقه یک مشهد از اجرای 35 حکم قلع بنا، طی سال جاری در منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، جواد اصغری بیان کرد: اجرای موارد قلع بنا به دلیل عدم رعایت ضوابط شهری و بی قانونی، موجب هدر رفتن سرمایه‌های ملی می‌شود.

وی با اشاره به قلع 35 بنا طی سال جاری در منطقه یک، اضافه کرد: به منظور پیشگیری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز که منجر به صدور رأی قلع بنا می‌شود باید فرهنگ‌سازی در جهت ضابطه‌مند شدن مردم صورت گیرد.

شهردار منطقه یک مشهد بر جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرقانونی و بدون‌مجوز تأکیدکرد و افزود: توجه به ساخت‌وسازهای اصولی و ضابطه‌مند بر اساس قوانین شهرسازی، همراه با حفظ کیفیت سیمای بصری شهر، این منطقه را بر آن داشته تا با قاطعیت بیشتر بر روند ساختمان‌سازی نظارت داشته و از تمامی توان قانونی برای تأمین امنیت و آسایش شهروندان استفاده کند.

اصغری شهرداری را برای تأمین ایمنی و حفظ حقوق شهروندان مسئول دانست و گفت: تخریب این بناها با هدف برخورد با ساخت وسازهای غیرمجاز، غیر اصولی و در جهت احقاق حقوق سایر شهروندان صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در صورت اطلاع از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز شامل طبقه مازاد، پیشروی طولی، مزاحمت و مشرفیت، خلاف ضابطه تراکمی و غیره به صورت جدی و قاطعانه با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.