آیت الله حسن عالمی روز جمعه در 'همایش سالانه طلاب سبزوار' در این شهر افزود: تولید ملی محور اساسی حل مشکلات اقتصادی کشور است و تحقق شعار سال 1398 عزم همگانی دولت، مدیران و همه افراد جامعه را می طلبد.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین سال پیاپی را با محوریت اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرده اند که هدف نهایی آن رونق تولید و بهره برداری کامل از امکانات کشور است. تحقق شعار سال با تقویت بنیه های تولید عملیاتی می شود که گام بلندی برای استقلال اقتصادی کشور است.
عضو خبرگان رهبری گفت: تولیدکنندگان با بالا بردن کیفیت کالاها، دولت با حمایت از تولیدکنندگان و مردم با خرید و مصرف کالای داخلی زمینه تحقق شعار سال را فراهم کنند. حوز‌ه های علمیه نیز با تبیین شعار سال نقش موثری در نهادینه کردن رونق تولید در کشور بر عهده دارند.
همایش سالانه طلاب سبزواری مقیم قم و مشهد مدت10 سال است که در نخستین جمعه سال نو در مراکز حوزه های علمیه غرب خراسان رضوی برگزار می شود و طلاب ضمن قرائت دعای روحبخش ندبه دیداری صمیمانه با یکدیگر دارند.
150 طلبه سطوح یک و دو در مدرسه علمیه اهل البیت(ع) سبزوار مشغول تحصیل هستند. سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.