حسن امیریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 'پسران کریم، سدروس، رضایی، معین درباری و احسان' از جمله رستورانهای برند در مشهد هستند.
وی ادامه داد: با وجود افزایش نرخ انواع غذا استقبال زائران و شهروندان از رستورانها، چلوکبابیها و آشپزخانه های مشهد در ایام نوروز امسال تاکنون فوق العاده و بسیار بهتر از پارسال بوده است.
رئیس اتحادیه صنف رستورانداران مشهد گفت: هم اینک آمدن به رستوران به یک تفریح برای مردم تبدیل شده و علاوه بر زائران، شهروندان مشهدی نیز برای برگزاری مهمانیهای خود به رستوران می آیند.
وی افزود: رستورانها و چلوکبابیها واقع در پیرامون حرم مطهر رضوی بیش از دیگر رستورانهای مشهد مشتری دارند بطور که در بیشتر ساعات روز در حال خدمت رسانی می باشند.
امیریان ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت گوشت و سایر اقلام مربوط به طبخ غذا از یک ماه و نیم پیش تاکنون نرخ انواع غذاها در رستورانهای مشهد 15 درصد افزایش یافت. این در حالی بود که بیشتر اقلام مورد نیاز برای طبخ غذا 100 درصد افزایش قیمت داشته اند.
وی گفت: از ابتدای نوروز امسال تاکنون نیز موارد شکایات مردمی نسبت به گرانفروشی در رستورانها که به اتحادیه گزارش شده تنها یک مورد بوده است.
هزار و 100 واحد صنفی پروانه فعالیت از اتحادیه صنف رستورانداران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم پزان را در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد دارند.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.