سید صادق عبدالرحمن الشرفی شامگاه سه شنبه در سخنرانی خود در مسجد جامع سبزوار به مناسبت فرا رسیدن پنجمین سالروز مقاومت مردم یمن در برابر تجاوزات ائتلاف سعودی افزود: تحولات کشور یمن و کشورهای اسلامی منطقه به برکت انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته است و ما مدیون نهضت امام خمینی (ره) هستیم.
وی ادامه داد: پیروزی سالهای اخیر جبهه مقاومت نوید بخش حرکت به سوی ظهور و زمینه ساز این حرکت بزرگ است.
عضو جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه ملت یمن به لحاظ اقتصادی و ایمانی فقیر نیست گفت: هدف عقیدتی محاصره یمن و جنگ علیه این کشور تضعیف روحیه انقلابیگری مردم آن و جنبه اقتصادی اش مصادره ثروتهای این کشور است.
وی افزود: چهار سال از تجاوز استکبار و عربستان سعودی به کشور یمن می گذرد و آنها انواع تسلیحات و موشکها را علیه ملت یمن به کار بردند اما بدانند ملت یمن در راه خود استوار است و تا آخرین نفس از آرمانها و اعتقادات خود دفاع می کند.
وی ادامه داد: در شرایطی که استکبار و ایادی اش علیه ملت یمن متحد شده اند بسیج کشورهای اسلامی نیز در برابر جبهه استکبار ضروری است.
او با اشاره به اینکه همه ملتها وظیفه دارند از خون شهدای انقلاب اسلامی و جریان مقاومت پاسداری کنند اضافه کرد: همان طور که در جمهوری اسلامی سالروز پیروزی انقلاب جشن گرفته می شود با توکل به خدا در آینده نزدیک جشن پیروزی انقلاب یمن نیز برگزار خواهد شد.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
1922/8145/7495
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.