ابراهیم قاسم ‌پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از کشاورزان و دامداران درخواست داریم از چرای دام در مناطق سیل خیز شهرستان پرهیز کنند تا شاهد اتفاق ناگواری نباشیم.
وی اضافه کرد: تا این لحظه مشکل خاصی به خاطر جاری شدن سیلاب در بردسکن نداشته‌ایم اما به خاطر فرونشست زمین مسیر شهرآباد به روستای فیروزآباد امشب مسدود خواهد بود.
فرماندار بردسکن گفت: به رغم اینکه هم اکنون محورهای مواصلاتی شهرستان بردسکن مشکل خاصی ندارند اما در برخی مناطق روستایی احتمال فرونشست‌های زمین وجود دارد و ممکن است این مسیرها با مشکل مواجه شوند.
قاسم پور افزود: تمامی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در آماده باش کامل هستند و به دیگر اعضا که به نوعی مرتبط هستند هم دستور داده شد تا پایان موج بارندگی از شهرستان خارج نشوند و اطلاعات کاملی را از جامعه هدف خود داشته باشند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بردسکن در کریدور ارتباطی و مسیرهای ورودی خراسان رضوی قرار دارد در همین راستا علاوه بر ستاد اسکان نوروزی کلیه مدارس، تکایا، مساجد، نمازخانه‌ها، بقاع متبرکه سطح شهرستان برای اسکان زائران و مسافران در آماده باش هستند.
فرماندار بردسکن گفت:تمامی سوله‌های در اختیار سپاه، سوله‌های ورزشی، تعاون روستایی، جهاد کشاورزی و اداره امور عشایر برای در راه ماندگان و اسکان مسافران تجهیز شده‌اند.
قاسم پور از تمامی مردم شهرستان بردسکن خواست از مسافرت‌های غیر ضروری و از نشستن در کنار مسیل‌ها و مکان‌هایی که آبگرفتگی دارد پرهیز کنند.
بردسکن در 286 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
1922/7497
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.