ابراهیم نصری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام اداره های راهداری خراسان رضوی جاده های روستایی فیلخانه به اسحاق آباد در شهرستان نیشابور، رباط سنگ به کدکن در شهرستان تربت حیدریه، مسیر میدان بسیج جوین به سه راهی رامشین و جاده جغتای به سه راهی انداده چهار جاده مسدود خراسان رضوی هستند.
وی ادامه داد: مه گرفتگی در آزاد راه مشهد- باغچه (آزاد راه شهید شوشتری) و جاده های باغچه - تربت حیدریه و مشهد - فریمان موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مسیرها شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: جاده بردسکن - طبس در جنوب استان که امروز بر اثر سیلاب مسدود شده بود با فروکش کردن سیلاب و تلاش راهداران بازگشایی شد.
نصری با اشاره به تداوم بارشها تا فردا چهارشنبه در خراسان رضوی افزود: با توجه به بارش باران در 90 درصد جاده های استان سطح محورهای ارتباطی لغزنده است و لازم است رانندگان احتیاط و از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن روستایی است. این استان علاوه بر 51 گردنه به طول 545 کیلومتر در جاده های بین شهری، 172 گردنه به طول 574 کیلومتر در جاده های روستایی و 136 منطقه کولاک خیز و مه گیر به طول 586 کیلومتر دارد.
1922/3221
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.