سرهنگ محمدعلی احسان بخش عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مسیر مشهد - فریمان نیز مه گرفتگی و محدودیت دید گزارش شده است.
وی با تاکید بر این که رانندگان در مسیرهای مه آلود با چراغ روشن تردد کنند ادامه داد: در سایر جاده های خراسان رضوی بارندگی و لغزندگی سطح جاده وجود دارد.
جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه در مسیرها تردد و در شرایط بارندگی در مکانهای مناسب توقف کنند.
احسان بخش افزود:هم اینک مسیرهای بردسکن به طبس، نیشابور- کدکن، مسیر فرعی انداده - جاجرم در حوزه شهرستان جوین، جاده شهرک کشت و صنعت جوین و جاده فرعی فیلخانه به عبدل آباد در مسیر نیشابور به دلیل سیلاب مسدود است.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران طی امروز ششم و فردا هفتم فروردین ماه این استان را فرا می گیرد و با توجه به رگباری بودن بارشها وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها و همچنین احتمال اختلال در سامانه حمل و نقل وجود دارد و بیشترین بارش برای شهرستانهای درگز، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، داورزن، چناران، تربت حیدریه، رشتخوار، بردسکن، گناباد، کاخک، نیشابور، بینالود، فیروزه، فریمان، کاشمر، خوشاب و مشهد پیش بینی شده است.
1922/7505
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.