محمدباقر قاسم زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مسافر از 25 اسفندماه 97 تا سوم فروردین ماه 98 توسط هزار و 197 پرواز ورودی و خروجی داخلی و خارجی جا به جا شدند.
وی اضافه کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال در تعداد آمار مسافر 18 درصد و در تعداد پروازها نیز 19 درصد کاهش داشته است.
مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: 87 هزار و 251 نفر طی این مدت از طریق این فرودگاه وارد مشهد و 87 هزار و 110 نفر نیز از آن خارج شده اند.
قاسم زاده افزود: در راستای طرح استقبال از بهار و با هدف ایجاد فضایی مفرح و با نشاط برای مسافران و زائران، سفره آرایی هفت سین نوروزی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد اجرا شد و مورد استقبال بی نظیر مسافران و گردشگران قرار گرفت.
وی ادامه داد: استقرار درختان زیبا و چشم نواز نخل تزئینی در فضای عمومی ترمینال پروازهای داخلی نیز مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته است.
سالانه بیش از 10 میلیون مسافر، زائر و گردشگر داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پذیرش می شوند و این فرودگاه سالیانه محل نشست و برخاست بیش از 75 هزار پرواز است.
1922/7505
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.