به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بازدید آیت الله سید احمد علم الهدی از بیمارستان امام رضا (ع) با همراهی دکتر محمد رضا دارابی رئیس این دانشگاه، معاون درمان و دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ضمن عیادت از بیماران، روند ارائه خدمات به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را مورد بازدید قرار داد.
وی ضمن قدردانی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مشهد در برنامه ریزی برای ارائه خدمات به زائران و مجاوران در ایام نوروز، روند ارائه خدمات و آمادگی پرسنل و مراکز درمانی در این ایام را مطلوب ارزیابی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: مشهد مقدس سالانه پذیرای خیل عظیمی از زائران حضرت رضا(ع) است و بر این اساس ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این شهر از حساسیت بالایی برخوردار است.
آیت الله علم الهدی افزود: بیمارستانهای قائم(عج) و امام رضا(ع) نسبت به دیگر مراکز درمانی بیشتر مورد توجه مجاوران و زائران قرار دارند و آمادگی پزشکان، تیمهای پرستاری و پرسنل این مراکز درمانی در ایام نوروز جای بسی قدردانی دارد.
بنا بر این گزارش امروز همچنین جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان حجازی مشهد که ویژه بیماران اعصاب و روان است و همچنین مرکز بهداشت ثامن این شهر بازدید کردند.
1922/3027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.