مهدی یعقوبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای فروردین تا کنون 11 هزار و 992 نفر در سالن سرپوشیده کمپ غدیر و سه هزار و 369 نفر نیز در چادرهای این بوستان اسکان یافتند.
وی اضافه کرد: به دلیل برودت هوا و احتمال بارشهای جوی، سالن سرپوشیده و مسجد بوستان غدیر نیز برای اسکان زائران و مسافران تجهیز شده است و شب گذشته افراد حاضر در بوستان در این مکانها اسکان داده شدند.
قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد گفت: این بوستان ظرفیت پذیرش چهارهزار دستگاه خودرو را دارد که طی 3 روز آغازین امسال توقف 3 هزار دستگاه خودرو در این بوستان ثبت شده است.
یعقوبی افزود: همچنین آتش نشانان در بوستان غدیر به صورت مستمر هشدارهای لازم را در خصوص عدم استفاده از وسایل گرمایش زای خطرناک در چادرها به زائران می دهند و با استفاده از دستگاههای حرارت سنج به چک کردن وضعیت چادرها می پردازند.
وی ادامه داد: برنامه های فرهنگی موسیقی سنتی، تئاتر خیابانی و جشنواره های تفریحی ورزشی با مشارکت آستان قدس رضوی نیز در این بوستان اجرا می شود.
قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد گفت: نماینده سازمانهای خدمات رسان نظیر تعزیرات، نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی نیز در این بوستان آماده خدمت رسانی به مردم هستند و نانوایی، حمام برای آقایان و بانوان، رستوران، مسجد، استخر و دریاچه، شهربازی، عکاسخانه سنتی، بازی های مهیج و سرگرمی و خطوط اتوبوسرانی از دیگر امکانات این بوستان است.
حدود پنج میلیون زائر و مسافر از 25 اسفند 97 تا کنون به خراسان رضوی آمده اند که مقصد حدود سه میلیون نفر از این تعداد مشهد بوده است.
1922/7505
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.