ابوالقاسم صفوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سالن ورزشی و حسینه روستای محمد آباد به همراه سالن نمایشگاه بین المللی گرگان، مهیای میزبانی از حادثه دیدگان سیل اخیر است.
وی بیان کرد: وسایل گرمایشی و پتو به همراه غذای گرم برای سیل زدگان مهیا شده و چند نانوایی هم برای تامین نان مورد نیاز این افراد به صورت 3 شیفت مشغول کار هستند.
فرماندار گرگان همچنین از ارسال تجهیزات راه سازی این شهر به مناطق سیلزده آق قلا خبر داد و گفت: از همه توان و ظرفیت برای یاری رساندن به مناطق گرفتار سیل استفاده خواهیم کرد.
در همین پیوند جانشین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: اکنون سه اکیپ پزشکی مشغول خدمت رسانی به مردم سیل زده آق قلا هستند.
علی متکی اظهار داشت: سه اکیپ پزشکی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 آمبولانس با تمام تجهیزات در حسینیه محمد آباد مستقر و به مردم سیل زده خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می کنند.
شهردار گرگان نیز به خدمت رسانی این نهاد به مردم سیل زده آق قلا اشاره کرد و گفت : پس از احساس نیاز جابجایی مردم از مناطق سیل زده، 4 دستگاه اتوبوس حادثه دیدگان را به مکان های در نظر گرفته شده برای اسکان اضطراری منتقل کردند.
عبدالرضا دادبود اظهار داشت: یک تیم کامل و مجهز آتش‌نشانی گرگان، یک دستگاه لودر، 2 دستگاه مینی‌بوس و 2 دستگاه کمپرسی شهرداری نیز در منطقه سیل زده مشغول فعالیت و امداد رسانی هستند.
وی بیان کرد: با توجه به آبگرفتگی معابر و لزوم استفاده از قایق برای امدادرسانی و جابجایی تجهیزات و نیرو، 2 دستگاه قایق نیز به منطقه اعزام شده است.
به گزارش ایرنا؛ با وجود هشدار هواشناسی و آمادگی قبلی دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران گلستان بارندگی اخیر توام با طوفان خسارات زیادی در استان بر جای گذاشته و جان 2 کودک را در شهرهای کلاله و مینودشت گرفت.
از دوشنبه گذشته و با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی بیش از 300 میلمتر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.