شهردار مشهد در خصوص اقدامات انجام شده در استقبال از بهار 98 گفت: شهر مشهد آماده پذیرایی و خدمات‎رسانی به زائران نوروز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا کلائی در حاشیه بازدید استاندار از فعالیت‎های خانه بهار 98 شهرداری مشهد که با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، رئیس و اعضای شورای شهر و مدیران شهری و استانی انجام شد، خاطرنشان کرد: در این بازدید استاندار، اعضای شورای شهر و مدیران شهری از نزدیک در جریان روند اقدامات مجموعه شهری برای نوروز ۹۸ و آمادگی خدمت رسانی به زائران قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه امروز چندین زیرساخت که باید در اختیار زائران قرار گرفته و تشرف آنها را به مشهد سهل و شیرین‌تر کند، افتتاح شد اظهارکرد: هدف اصلی از بهبود خدمات و فضاسازی شهری در ایام نوروز این است؛ افرادی که به زیارت حرم مطهر مشرف می‌شوند معنویت و شادابی را در سایر مناطق شهر هم مشاهده کنند.

وی اضافه کرد: وجود بارگاه منور حضرت رضا(ع) هویت شهر مشهد است و با توجه به این موضوع یکی از رسالت‌های اصلی ما فراهم کردن آسایش و آرامش برای همشهریان و ۳۰ میلیون زائری است که در سال به مشهد سفر می‌‎کنند.

کلائی ادامه داد: در راستای اسکان ارزان برای زائران هم شهرداری بوستان غدیر و آستان قدس زائرشهر رضوی را در کم‌‌ترین فاصله تا حرم مطهر ایجاد کرده که می‌تواند پذیرای تعداد زیادی از زائران در ایام نوروز باشد.

شهردار مشهد با بیان اینکه در بوستان زائر پذیر غدیر ظرفیت بالایی برای پذیرایی از زائران حرم مطهر رضوی ایجاد کرده‌ایم گفت: مدیریت شهری تمام تلاش خود را انجام داده تا زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) ایام خوشی را در روزهای نخستین سال جدید در مشهد بگذرانند.

در ادامه علیرضا رزم ‌حسینی، استاندار خراسان‌رضوی در حاشیه بازدید از فعالیت‌های خانه بهار98 شهرداری مشهد با تقدیر از اقدامات شهرداری مشهد در زیباسازی شهر اظهارکرد: خوشبخانه مشهد در نوروز ۹۸ به همت شهرداری و اعضای شورای شهر، متفاوت‎تر از سال‌های گذشته شده است.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که امروز از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار و طرح‌های شهری داشتم‌، بهار را احساس کردم.

رزم حسینی افزود: گل‌آرایی‌ها، طرح‌ها و المان‌های نصب شده در سطح شهر بسیار خوب بوده، به اعتقاد بنده مشهد در حوزه زیباسازی نسبت به سایر شهرهای کشور ممتاز است.

استاندار ادامه داد: با توجه به حضور خیل عظیم زائران در ایام نوروز در مشهد، قطعا آن‌ها هم علاوه بر زیارت از زیبایی‌ها و طراوتی که در شهر ایجاد شده نسبت به مشهد احساس خوبی خواهند داشت.

همچنین در ادامه این بازدید شهردار و اعضای شورای شهر با حضور در پایانه مسافر بری امام رضا(ع) ضمن خوش‎آمد گویی به زائران با اهدا شاخه‎های گل از آنها استقبال و مرکز تخصصی راهنمای زائر در پایانه امام رضا(ع) را افتتاح کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.