رئیس شورای مدیریت بحران بردسکن میزان خسارت وارده ناشی از بارش شدید باران و جاری شدن سیل در این شهرستان را 8 میلیارد تومان اعلام کرد.

ابراهیم قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت:  برابر هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی مبنی بر ورود یک سامانه بارش زا  دریک فراخوان تمامی مدیران دستگاههای اجرایی و خدماتی 100 درصد آماده باش بودند و خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده هیچ خسارت جانی براثر جاری شدن سیل در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بوجود نیامد.

وی افزود: این خسارت در حوزه راههای روستایی و جاده ای ، کشاورزی و دامپروری، گاز ، مخابرات  و حوزه مدیریت شهری بود که تمامی دستگاههای اجرایی گزارش اولیه خود را به فرمانداری اعلام کردند.

وی همچنین گفت: با همکاری همه جانبه دستگاههای امداد و نجات هلال احمر، اورژانس 115 و نیروی انتظامی و با پای کار آمدن تجهیزات مجتمع معدن مس نسیم یک خانواده 5 نفره که در منطقه دهان قلعه گرفتار سیل شده بودند با تلاش 8 ساعته نیروها  نجات پیدا کردند و برای مداوا به بیمارستان ولی عصر بردسکن انتقال داده شدند و پس از تکریم و تهیه لباس و تعمیر وسیله نقلیه آنها شهرستان را  به مقصد خود ترک کردند.

سرپرست فرمانداری بردسکن افزود: درحال حال حاضر هیچ گونه مشکل خاصی در حوزه شهرستان نداریم و تمامی اقدامات لازم برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی و زائران حرم رضوی با فعالیت کمیته های 11 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر فراهم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.