یحیی قاینی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بردسکن بیشترین بارش طی این مدت در شهرهای کاشمر و تربت حیدریه به ترتیب به میزان 28 و 25 میلیمتر ثبت شد. شهرهای نیشابور، خواف و بجستان نیز بارشهای بیشتر از 20 میلیمتر داشته اند.
وی میزان بارش ثبت شده در مشهد را طی همین مدت پنج میلیمتر اعلام و بیان کرد: بارش باران تا روزهای ابتدایی سال جدید در خراسان رضوی بطور متناوب ادامه می یابد.
مسئول مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به رگباری بودن و حجم این بارشها امکان وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها در برخی از مناطق وجود دارد.
وی همچنین گفت: بر اساس پیش بینیها بارش از اواخر وقت امشب در نواحی سردسیر خراسان رضوی به صورت برف و باران رخ خواهد داد.
قاینی پور در ادامه به روند کاهش دمای هوا در خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: روند کاهش دمای هوا در شهرستانهای این استان همزمان با شروع سال جدید ادامه دارد.
وی افزود: امروز 27 اسفند دمای هوا در سطح استان 10 درجه نسبت به دیروز کاهش یافت. بر این اساس بیشینه دمای امروز هوای مشهد 14 درجه سلسیوس پیش بینی شده است. بیشینه دمای دیروز هوای این شهر 24 درجه بود.
تربت حیدریه با کمینه دمای یک درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای 29 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بودند.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.