حجت الاسلام سیدرضا عاملی روز پنجشنبه در حاشیه 'همایش بیانیه گام دوم انقلاب مبانی و راهکارها' در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعضی از این مصوبات شش ماه و بعضی از آنها مثل 'سند مهندسی فرهنگی' یک سال و نیم در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده اند.
وی ادامه داد: همچنین برخی مصوبات مرتبط با تاسیس موسسات و ستادهای علم و فناوری، فرهنگستانها و نهادهای علم و فرهنگ است و بعضی دیگر از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در قالب آیین نامه و ماده واحده می باشد که یاری رسان مسیر علم و فرهنگ در کشور هستند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبات این شورا را متنوع توصیف و بیان کرد: وجه مشترک مصوبات، حوزه علم و فرهنگ است. هم اینک سند آموزش و تربیت جنسی و حمایت از کالای ایرانی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد.
وی گفت: در چارچوب وظایف و فعالیتهای شورای عالی انقلاب فرهنگی بسیاری از اسناد ضروری کشور تدوین شده اند و هم اینک موضوع اجرای آنها اهمیت دارد. محور کنونی کار شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرایی سازی اسناد مصوب پیشین است. همچنین این شورا در تعامل با دولت است تا لایحه هایی از ناحیه دولت در حوزه علم و فرهنگ تدوین شود.
حجت الاسلام عاملی افزود: ظرف شش ماه آتی تصویری روشن از برنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی تا پایان برنامه ششم توسعه ارائه می شود.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.