مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان‌جنوبی توضیحاتی را در پی انتشار اخباری با عنوان اختلاس در یکی از شعب این بانک ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، امیرحسام قزلباش افزود: این بانک با سابقه درخشان در خدمت رسانی به هم استانی های عزیز توانسته اعتماد کامل جامعه هدف خود را بدست آورد و بدون شک اینگونه موارد خللی در خدمت رسانی این بانک به جامعه کشاورزی استان ‌ایجاد نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: موضوع به تخلف یکی از کارکنان بانک در دوره 6 ساله گذشته برمی‌گردد که با هوشمندی مجموعه نظارتی بانک تخلف نامبرده کشف و با طرح شکایت علیه وی در مرجع قضایی و دستور دادستانی محترم مرکز استان نامبرده به مراجع قانونی تحویل شده است.

قزلباش با اشاره به اینکه در حراست و نگهداری از سرمایه‌ها و سپرده های مشتریان و اعتبار بانک لحظه‌ای غفلت را جایز نمی‌دانیم، گفت: بانک کشاورزی در پاسداشت اعتماد مردم استان، بانک پیشرو در ارائه تسهیلات و اعتبارات و اشتغالزایی بوده و صرفا در سال جاری شعب این بانک با پرداخت بیش از هشت هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات، بیشترین پرداختی را در استان به خود اختصاص داده که این خود موید رابطه خوب مردم خراسان جنوبی با این بانک خوشنام و با سابقه است.

وی ضمن انتقاد از انتشار رقم‌های غیر واقعی در فضای مجازی اظهار داشت: مجموعه نظارتی بانک و دادگستری استان به شدت مسائل را رصد می‌کند و به صرف تخلف یک کارمند، اجازه خدشه‌دار شدن اعتماد چندین ساله مردم به این بانک را نمی دهد.

به گزارش روابط عمومی بانک‌ کشاورزی، مبلغ سه میلیارد و 800 میلیون تومان اشاره شده در فضای مجازی، کل گردش وجوه حساب بوده که از این میزان نزدیک به یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان جا به جا و سوءاستفاده شده و بلافاصله‌ پس از شناسایی عامل تخلف و طرح شکایت در محاکم قضایی، با تلاش و پیگیری مجدانه مرجع قضایی کل مبلغ به بانک برگشت داده شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی با بیان این موضوع، از تلاش های دلسوزانه و پیگیری به موقع دادستان محترم و مرجع قضایی و به خصوص قاضی پرونده و سرعت عمل در این خصوص تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.