به گزارش ایرنا، رئیس کمیته تربیت بدنی و امور ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور در این مراسم گفت: بیش از 650 دانشجوی دختر و پسر از 22 دانشگاه و موسسه آموزش عالی این منطقه در این دوره از مسابقات شرکت کردند.
هاشم جلیلی صفریان افزود: این مسابقات از 27 بهمن در رشته های والیبال، بسکتبال و فوتسال برگزار شد.
وی اظهار داشت: در رشته فوتسال که فقط در بخش مردان برگزار شد، تیم موسسه آموزش عالی خاوران موفق به کسب مقام اول شد و تیم های دانشگاه امام رضا (ع) و موسسه آموزش عالی فردوس به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی گفت: در رشته والیبال مردان نیز تیم موسسه آموزش عالی فردوس مقام اول را کسب کرد و تیم های دانشگاه امام رضا (ع) و بینالود به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
جلیلی صفریان افزود: در بخش دختران نیز تیم های والیبال دانشگاه امام رضا (ع)، موسسه آموزش عالی سناباد و دانشگاه خیام به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی اظهار داشت: در رشته بسکتبال دختران نیز تیم های دانشگاه امام رضا (ع)، دانشگاه سجاد و موسسه آموزش عالی سناباد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
وی گفت: در بخش بسکتبال مردان نیز تیم موسسه آموزش عالی سناباد اول شد و تیم های دانشگاه خیام و سجاد به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.
تیم های اول و دوم این مسابقات به المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور اعزام می شوند.
در این مراسم از تیم های برگزیده مسابقات و مدیران و مسئولان تربیت بدنی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 9 قدردانی شد.
دانشگاههای منطقه 9 کشور شامل دانشگاه های استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان است.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.