مرتضی طاهریان عصر پنجشنبه در گردهمایی مدیران کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی با عنوان 'گام دوم انقلاب با بچه های مسجد' در مشهد افزود: خستگی ناپذیر بودن و عدم ناامیدی در جوانان و با قوت حرکت کردن آنها چکیده بیانیه رهبر معظم انقلاب است.
وی اظهار داشت: هر کس وظیفه خود را به درستی انجام دهد کارها روی زمین نمی ماند و هر کدام باید به عنوان یک عضو از جامعه کار خود را به درستی انجام دهیم.

* جوانان بهترین افراد برای تحقق گام دوم انقلاب هستند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی هم گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، به نوعی توصیف وضع موجود، آنچه رخ داده و آسیب شناسی آن و رهنمود برای آینده است.
جعفر مروارید افزود: در گام دوم انقلاب، نیروهای خلاق و جوان مسجدی و کانونهای فرهنگی و هنری مساجد بهترین افراد و مکانها برای تحقق بیانیه رهبر معظم انقلاب هستند.
وی اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب نشان می دهد نظام اسلامی مانند یک موجود زنده در حال تکامل است و نسبت به تحولات بی تفاوت نیست.

* گام دوم انقلاب حرکت به سوی دولت اسلامی است
امام جمعه موقت مشهد هم گفت: در گام دوم انقلاب به سوی اسلامی شدن دولت و سه قوه حرکت می کنیم تا با عنایت الهی به تمدن نوین اسلامی برسیم.
حجت الاسلام محمد باقر فرزانه با بیان اینکه در برخی موارد به وضع مطلوب اسلامی نرسیده ایم و با مشخصات یک کشور اسلامی فاصله داریم افزود: آسیبهای اجتماعی و وضعیت طلاق از جمله مواردی است که در زمینه آنها با وضع مطلوب فاصله داریم.
وی اظهار داشت: یکی از خصوصیات تمدن اسلامی این است که امنیت، آرامش و رفاه مالی در آن نمود داشته باشد.
وی گفت: چهل سال است دشمنان علیه ایران توطئه می کنند اما هیچ کدام از اصول و ارزشهای انقلاب تغییر نکرده است و بر مواضع خود ایستاده ایم و کشور ما نسبت به چهل سال پیش قویتر و دشمن ضعیف تر شده است.
در این مراسم از جمعی از فعالان کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی قدردانی شد.
هزار و 771 کانون فرهنگی و هنری در مساجد خراسان رضوی فعالیت دارند.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.