سردار سرتیپ دوم پاسدار مجیدرضا حسن‌ زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: توزیع 53 هزار و پانصد بسته لواز تحریر، 29 هزار و پانصد بسته معیشتی و یک هزار و 200 سری جهیزیه، احداث 2 بیمارستان صحرایی، شناسایی و معرفی 200 نفر از محرومین به مراکز درمانی و امداد رسانی به سیل ‌زدگان و زلزله ‌زدگان از جمله اقدامات قرارگاه منطقه‌ ای ثامن ‌الائمه (ع) طی 2 سال اخیر بوده است.
وی اظهار داشت: مرمت و تعمییر 161 خانه محرومین، آبرسانی به 11 روستا، احداث هشت بند خاکی، احداث و تکمیل 9 مسجد، تکمیل و راه اندازی هفت کارگاه تولیدی، احداث و تکمیل 61 خانه محرومین، از دیگر اقدامات این قرارگاه در حوزه فرهنگی و خدمت ‌رسانی به محرومان و مناطق کم برخوردار در این مدت می باشد.
وی گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه رجب در 14 اسفند ماه توزیع 800 سری جهیزیه برای زوج های جوان شمال‌ شرق کشور که زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند آغاز می شود.
سردار حسن زاده افزود: تعامل بسیار خوبی بین سپاه پاسداران و نهادها و مجموعه‌ هایی از جمله آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) وجود دارد و اقدامات مختلف با همکاری و مشارکت این نهادها انجام شده است.
وی اظهار داشت: بستر هر نوع خدمت رسانی امنیت است و نیروهای مسلح وظیفه ایجاد و حفظ امنیت را بر عهده دارند و قرارگاه منطقه ‌ای ثامن الائمه (ع) سپاه نیز در مرزهای شمال‌ شرق کشور وظیفه برقراری، ثبات امنیت و حفظ آن را عهده‌ دار است.
وی گفت: کانوان اصلی فعالیت‌ های اصلی سپاه پاسداران در تمام بخش‌ ها خدمت به مردم است و امروز که دشمن معیشت مردم را مورد هدف قرار داده است با تأکید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران خدمت رسانی به مردم در اولویت این نهاد انقلابی قرار دارد.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.