فاطمه دژبرد روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری این رویداد در باغ خاتون مشهد در جمع خبرنگاران گفت: شبکه‌ سازی و ایجاد ارتباط میان بانوان فعال در حوزه‌ های فرهنگی و تربیتی و اجتماعی، رشد و پرورش خلاقیت و نوآوری بانوان در این حوزه ها، تبدیل ایده ‌های فرهنگی - تربیتی به یک محصول، حمایت مالی و معنوی از ایده ‌ها، دستیابی به راه‌ حل‌ های واقعی و مؤثر برای مشکلات و معضلات فرهنگی تربیتی و اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.
وی اظهار داشت: فراخوان این رویداد از آبان ماه سال جاری منتشر شد که بیش از 780 ایده از سوی بانوان سراسر کشور در چهار حوزه اصلی فرهنگی، تربیتی، اجتماعی و اقتصادی در آن به ثبت رسید و از میان آنها 140 ایده به مرحله پیش رویداد دعوت شد که 36 ایده برتر به مرحله نهایی برای این دوره از رقابت ها راه یافت.
وی افزود: این رویداد فرهنگی با حضور 120 نفر از بانوان صاحب ایده استان ‌های مختلف کشور از روز گذشته در مشهد آغاز شده و شرکت کنندگان با حمایت و هدایت استادان و مربیان حاذق به منظور اجرایی شدن ایده‌ ها در کارگاه‌ های مختلف شرکت کرده اند.
دژبرد گفت: این رویداد که با همکاری و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه امام صادق (ع) و آستان قدس رضوی برگزار شده تا فردا ادامه دارد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.