به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، محمود شبستری گفت: ارائه خدمات جامع سلامت به گردشگران یکی از نیازهایی است که طی سال‌ ها همواره مورد تقاضای گردشگران سلامت به ویژه در مشهد مقدس بوده و پیگیری این موضوع متولی خاصی نداشته است لذا بنیاد سلامت آستان قدس رضوی، شبکه جامع خدمات سلامت رضوی را برای پاسخگویی به این نیاز راه ‌اندازی کرد.
وی افزود: این شبکه ارائه تمام خدمات مورد نیاز گردشگران سلامت را به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی، از مبداء حرکت تا بازگشت مجدد به مبداء در دستور کار قرار داده است.
وی اظهار داشت: به دستور تولیت آستان قدس رضوی، 20 میلیارد ریال برای تجهیز و ارائه خدمات مناسب ‌تر بهداشتی و درمانی برای 10 مرکز درمانی و خانه‌ بهداشت شهرستان تربت جام اختصاص یافت.
شبستری گفت: پس از بررسی‌ های به عمل آمده و گزارش‌ های واصله در پی بازدید تولیت آستان قدس رضوی از شهرستان ‌های محروم استان های خراسان و به منظور پوشش نیازهای مبرم و اساسی مردم این شهرستان‌ ها مقرر شد 130 میلیارد ریال برای تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی آنها اختصاص یابد.
وی افزود: در مرحله نخست این طرح، 6 دستگاه دیالیز و 6 دستگاه یونیت دندان پزشکی با هزینه 10 میلیارد ریال به شهرستان‌ های محروم استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی اهدا شد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.