به گزارش ایرنا، اسماعیل بهمن آبادی روز پنجشنبه در مراسم رونمایی از خودروهای جدید نجات تیپ یک و 2 جمعیت هلال احمر تربت حیدریه، افزود: از ابتدای امسال تاکنون به آسیب دیدگان 86 حادثه در جاده تربت حیدریه به مشهد توسط پایگاه های امداد و نجات کامه و گرماب خدمات رسانی شده است.
وی اظهار داشت: با توجه به تردد 30 میلیون زائر در جاده های استان خراسان رضوی و نیاز به تجهیز و آمادگی پایگاه های امداد و نجات بین شهری، چهار دستگاه خودرو نجات به استان خراسان رضوی تحویل شد.
وی با بیان اینکه این خودرو ها علاوه بر انجام ماموریت در حوادث ترافیکی، در حوادث آوار، کوهستان و سیلاب نیز کاربرد دارد، گفت: با توجه به در پیش رو بودن تعطیلات نوروزی، آمادگی هر چه بیشتر نیروهای امداد و نجات در پایگاههای بین شهری ضروری است.
فرماندار ویژه تربت حیدریه نیز با اشاره به موقعیت این شهرستان و قرار گرفتن در شاهراه جنوب به شمال و شرق به غرب و حجم بسیار تردد خودروها در این مسیر گفت: با هماهنگی و رایزنی های صورت گرفته، استقرار اورژانس هوایی در تربت حیدریه در دستور کار قرار دارد.
علی رستمی افزود: با راه اندازی اورژانس هوایی، بهترین و مطلوب ترین خدمات به مصدومان حوادث جاده ای در کمترین زمان توسط نیروهای متخصص و مرکز فوریت های پزشکی ارایه خواهد شد.
وی اظهار داشت: با افزوده شدن 2 خودرو کاربردی نجات تیپ یک و 2 به ناوگان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تربت حیدریه، بخشی از مشکلات موجود در این بخش رفع شد.
وی گفـت: با توجه به وسعت شهرستان و مناطق زیر پوشش، جمعیت هلال احمر تربت حیدریه برای ارایه خدمات مطلوب به مردم به تجهیزات بیشتری در بخش امداد و نجات نیازمند است که امیدواریم مسئولان دستگاههای اجرایی ذیربط برای تحقق این مهم اهتمام بیشتری داشته باشند.
جمعیت هلال احمر تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد دارای سه پایگاه ثابت در مناطق گرماب، کامه و زاوه است.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7079/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.