دکتر محمود رضا پیروی روز چهارشنبه در گردهمایی علمی، کاربردی معاونان منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور در مشهد افزود: در عین رسیدگی به مسائل معیشتی و دغدغه‌های کارکنان باید به ارتقای سطح کیفی فعالیتها هم توجه خاص داشت.
وی ادامه داد: وجود برنامه در همه بخش‌ها برای کارکنان ضروری است و رسیدگی به منابع انسانی با هدف چابکی و سبک شدن ستاد و تقویت صف و خط مقدم خدمت به مردم ضروری است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر سازماندهی مردم در عرصه‌های ماموریت هلال احمر و هنگام بروز حوادث را ضروری دانست و گفت: جمعیت هلال احمر ‌باید علاوه بر امداد و نجات در سایر قسمت‌های ماموریت کاری خود مانند سازماندهی جوانان، داوطلبان، درمان و حوزه آموزش همگانی هم فعال باشد و برای تغییر بهینه و کیفی‌سازی فعالیتها در راستای اهداف هلال احمر برنامه داشته باشد.
پیروی افزود: ماموریتهای جدید در جمعیت هلال احمر ساختار متناسب با خود را می‌طلبد و در این راستا باید از داوطلبانی که در خط مقدم ارتباط با مردم هستند و خدمات متنوع و عام‌المنفعه انجام می‌دهند قدرشناسی کرد.
وی بر تقویت رویکرد داوطلب ‌محور در جمعیت هلال احمر تاکید کرد و پرهیز از روزمرگی و انجام هزینه‌های غیرضروری را خواستار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: معاونان منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر مسئولیت پشتیبانی را عهده‌دار و خیلی از اوقات ضربه‌گیر سیستم هم هستند.
دکتر سید مجتبی احمدی افزود: معاونان منابع انسانی، رسالت خطیری در پیشبرد اهداف و برنامه‌های نهاد مردمی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر به خصوص در بحرانها دارند.
که با وحدت رویه و اتخاذ رویکردهای بهینه در این عرصه می توان بهتر در خدمت به مردم بود.
گردهمایی علمی- کاربردی معاونان منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور در مشهد که امروز هشتم اسفند در مشهد آغاز شد فردا به کار خود پایان می دهد.
1922/7496
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.