مهدی یعقوبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آبگرفتگیها در مناطق و معابر ابوذرغفاری، احمدآباد، چهارراه راه آهن، چهارراه گاز، خیابان نجف، رسالت82، انتهای خیابان مهرمادر، خیابان پنج تن55، خیابان مفتح شرقی30 و پل انقلاب رخ داد.
وی ادامه داد: در پی بارندگیهای دیشب مشهد یک مورد نشست چاه و فرو رفتن خودروی حمل زباله در آن هم در خیابان وحدت 21 گزارش و به آن رسیدگی شد.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی، طی دیروز تا امروز هزار نیروی کارگری در سطح شهر برای از بین بردن تجمع آبهای سطح معابر به کار گرفته شدند.
یعقوبی گفت: برای از بین بردن آب افتادگیها سه دستگاه پمپ مکنده سنگین و پنج دستگاه پمپ مکنده قوی به کار گرفته و مشکل آبگرفتگی ها به سرعت حل شد.
وی ادامه داد: از دیشب 51 دستگاه تانکر و ادوات جمع آوری آبهای سطحی و 140 دستگاه موتور پمپ سیار برای رفع تجمع آبهای سطحی و 215 دستگاه برف روب سنگین و نیمه سنگین، نمک پاش و گریدر برای برف روبی سطح شهر در حالت آماده باش قرار دارند.
فعالیت سامانه بارشی که از ابتدای هفته کنونی در خراسان رضوی آغاز شده است تا پایان امشب در مناطق مختلف این استان ادامه دارد.
1922/7505/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.