به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد کازری روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت یاد 27 پاسدار شهید حادثه تروریستی استان سیستان و بلوچستان که در تربت حیدریه برگزار شد، افزود: این حمله تروریستی نه به عنوان یک عملیات نظامی و شجاعانه بلکه به منزله اقدامی از روی ضعف و ناتوانی در برابر اقتدار ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود.
وی اظهار داشت: در شرایطی که جبهه استکبار با همراهی مزدوران منطقه ای و داخلی همه امکانات و تجهیزات خود را در جنگ روانی، اقتصادی و رسانه ای بسیج کرده بود تا مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را برگزار نکنند، اما از آنجا که مردم با وجود همه مشکلات بوجود آمده دوستدار انقلاب و نظام خود هستند، در یک همایش عظیم حماسه سیاسی دیگری را در یوم الله 22 بهمن خلق کردند که دشمنان نظام نتوانستند آن را تحمل کنند.
وی گفت: به دنبال این حماسه سیاسی، بیانیه رهبری نیز دشمن را غافلگیر کرد.
این استاد حوزه و دانشگاه افزود: مردم در یوم الله 22 بهمن با تجدید عهد و پیمان با آرمانهای انقلاب اسلامی به مسئولان گوشزد کردند باید در حیطه مسئولیتی خود و با همت شبانه روزی و روحیه جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه تلاش کنند.
وی اظهار داشت: امروز اگر کسی گمان می کند ریشه حل مشکلات ما در خارج و با اتکا به غربی هاست دچار خطای محاسباتی و نابخشودنی شده زیرا ریشه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی در داخل کشور نهفته که فقط توسط مدیران لایق، دلسوز، جهادی و انقلابی حل و فصل می شود.
وی گفت: دشمن نمی تواند تحمل کند که ملتی در جهان بدون اتکا به آمریکا و غرب، حیات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد.
در این مراسم اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان اجرایی و نیروهای مسلح مستقر در تربت حیدریه حضور داشتند.
تربت حیدریه با 225 هزار نفر جمعیت، در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7079/6121 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.