حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه روز دوشنبه در اجتماع پایانی راهپیمایی 22 بهمن در گناباد افزود: دشمنان با توطئه های مختلف و از جمله اقتصادی و رسانه ای به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بودند ولی ملت با شرکت تاثیرگذار خود در این آیین خط بطلانی بر سیاستهای خصمانه مستکبران و ایادی آنها کشیدند.
وی ادامه داد: دشمنان از چندی پیش در استمرار توطئه های خود با بزرگ جلوه دادن تنگناها به دنبال اختلاف افکنی بین مردم و مسئولان و ایجاد آشوب در شهرها و مراکز استانها بودند ولی مانند دیگر ترفندهایش با شکست سخت و مفتضحانه ای مواجه شدند.
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه خراسان گفت: امروز دشمنان و استکبار جهانی با جنگ رسانه ای تمام عیار تبلیغات گسترده ای بر علیه کشورمان در سطح دنیا به راه انداخته اند و با شایعه پراکنی، خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را زیرسئوال می برند و به دنبال ناکارآمد جلوه دادن خدمات نظام و ایجاد ناامیدی بین مردم در همراهی با آن هستند.
وی اضافه کرد: گروهک تکفیری داعش به عنوان دستپرورده مستکبران و متشکل از 28 کشور با حمایتهای مالی بسیار از سوی آنها خسارتهای جانی و مالی فراوانی در کشورهای عراق و سوریه ببار آورد اما به اهداف خود نرسید و با قدرت ایران و رهبری و مرجعیت کشورمان با شکستهای مفتضحانه ای مواجه شد.
امام جمعه موقت مشهد ادامه داد: آمریکا در فساد اقتصادی و سیاسی غوطه ور و همه محاسباتش در قبال مردم ایران با شکست مواجه شده و این قدرت استکباری عمر طولانی نخواهد داشت.
حجت الاسلام فرزانه گفت: آینده انقلاب اسلامی بهتر از گذشته آن و پیروزی و توفقیات بسیاری در انتظار مردم ایران است و همه باید با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب حافظ دستاوردهای نظام باشیم.
فرماندار گناباد نیز در این مراسم گفت: امروز به فضل الهی ایران از محدود کشورهایی است که توانسته به مدد حمایت مردم استقلال و آزادی خود را به دست آورد و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد. دشمنان به عناوین مختلف با تبلیغات سوء به دنبال فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت هستند اما حضور شما باعث خنثی شدن ترفندهای آنها شد.
حامد قربانی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی، اقدامات و تلاشهای دولتمردان و همدلی مردم و مسئولان امروز گناباد در حوزه های خدماتی، آب، برق، صنعت، معدن، تجارت و آموزش و پرورش از شاخصهای بسیار خوبی برخوردار است.
رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان رضوی در مجلس هم گفت: باید به داشته ها افتخار کنیم و به آینده امیدوار باشیم و خدمات زیادی که به برکت نظام جمهوری اسلامی در بخشهای مختلف به مردم ارائه شده مایه افتخار ماست.
حمید بنایی افزود: در شرایطی که چهار هزار مستشار خارجی قبل از انقلاب در ایران حضور داشته و در بخشهای مختلف و به خصوص دفاعی وابسته به کشورهای خارجی و استکباری بودیم امروز به برکت انقلاب به قدرت بسیاری درعرصه های دفاعی دست یافته ایم.
آحاد مردم ولایتمدار و انقلابی گناباد همزمان با سایر نقاط کشور با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن حدفاصل میادین امام خمینی (ره) و بسیج این شهر با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، شعار ملت ما شعار رهبر ما شعار هر بسیجی مرگ بر آمریکا، الله اکبر، آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه، خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، همراهی خود را با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی نشان دادند و ترفندهای دشمنان را محکوم کردند.
مرکز شهرستان 89 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.