علیرضا رزم حسینی روز دوشنبه در مراسم بهره برداری شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال در مشهد با حضور وزیر ارتباطات افزود: می بایست تمامی ظرفیتها در خراسان رضوی در اختیار توسعه اقتصادی، اشتغال و فضای کسب و کار قرار گیرد.
وی به ورود نظام مقدس جمهوری اسلامی به پنجمین دهه حیات پربرکت انقلاب اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: رشد کشور در گروی توسعه زیرساختها است که ظرفیتی موجود در همه پهنه ایران اسلامی می باشد.
استاندار خراسان رضوی در ادامه همچنین گفت: موضوع حکمرانی هم اینک در شبکه مجازی در حال گسترش می باشد بطوری که تبدیل به شبکه حقیقی شده است. البته شبکه مجازی دارای تهدیداتی است اما می تواند قابلیتها و فرصتهای زیادی نیز برای توسعه داشته باشد که باید از آن استفاده بهینه شود.
وی به طرح توسعه اقتصادی در خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: دولت مقدمات ورود بخش خصوصی در حوزه اقتصادی را فراهم کرده و همه ظرفیتهای این استان آماده برای سرمایه گذاران بخش خصوصی است.
رزم حسینی افزود: توسعه اقتصادی در خراسان رضوی با تقسیم استان به 12 منطقه آغاز شده و در این چارچوب تاکنون شش شرکت توسعه گرا مسئولیت اجرا و پیشبرد آن را برعهده گرفته اند.
نخستین پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال کشور امروز همزمان با دهه مبارک فجر طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مشهد افتتاح شد.
8005/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.