مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از صدور 4 ضمانتنامه صنعتی به ارزش 50 میلیارد ریال برای واحدهای صنعتی و تولیدی در 9 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، برای واحدهای صنعتی و تولیدی تعداد 4 ضمانتنامه صنعتی به ارزش 50 میلیارد ریال صادر شده است.  

وی افزود: کمک به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر 70 درصد و در مناطق کمتر توسعه یافته تا 85 درصد، اصل و سود تسهیلات اعطایی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به واحد های صنعتی کوچک از وظایف اصلی و ماموریت صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: با توجه به اینکه صنایع خرد، کوچک و متوسط آسیب پذیری بیشتری نسبت به صنایع بزرگ دارند تلاش ما بیشتر در راستای این صنایع و واحدهای نوپای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده تا برای حل مشکل سرمایه در گردش این واحدها با حمایت های صندوق ضمانت مبلغ های آنان مصوب و جهت صدور ضمانت نامه ها اقدام شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: ضمانت نامه‌ها در سه حوزه ایجادی، سرمایه در گردش و توسعه کمک شایانی در حوزه صنعت استان داشته و به رشد اقتصادی صاحبان صنایع منجر شده است.

وی در پایان گفت: هم اکنون 45 درصد از صنایع، 40 درصد از اشتغال صنعتی و 24 درصد از سرمایه‌گذاری استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی قرار دارد که با 48 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و 40 شهرک فعال زمینه استقرار 2570 واحد صنعتی را با اشتغال 74 هزار و 156 نفر فراهم کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.